مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 13:002024-01-09سياسي

پاسخ شورای نگهبان به برخی شایعات تایید صلاحیت داوطلبان کهگیلویه و بویراحمد


رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد می گوید همسر دوم و یا استخدام در وزارت نفت ملاک رد صلاحیت ها در کهگیلویه و بویراحمد نبود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه و بویراحمد مهدی جوکار رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و  بویراحمد گفت: چه خوب است که جامعه پا به پای این فرایند طبق قانون انتخابات جلو برود.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات تصریح کرد: متاسفانه در روزهای اخیر شاهد مطالبی هستیم و یا می شنویم که نشان می دهد کمترین آگاهی نسبت به قانون از سوی برخی افراد و جریانات وجود دارد و به جامعه القا می شود.

 جوکار عنوان کرد: مردم با شور و شعف خاصی فرایند انتخابات را دنبال و از داوطلبین مورد نظر خود حمایت می کنند.

رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز باید قانون فصل الخطاب برای نامزدها و مردم قرار گیرد.

جوکار بیان کرد: اگر از قانون بگوییم دیگر برچسب زنی، تهمت و ایجاد فشار و القاهای ناجوانمردانه و بعضی از مطالب برچیده می شود.

وی افزود: علی رغم توصیه های فراوان به جریانات سیاسی، اندیشمندان حوزه انتخابات و داوطلبین، آنها قانون را مطالعه نکرده و گاه با نا آگاهی ها از قانون باعث شدند تا جامعه نسبت به شورای نگهبان دید منفی پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ شورای نگهبان به برخی شایعات تایید صلاحیت داوطلبان کهگیلویه و بویراحمد

پاسخ شورای نگهبان به برخی شایعات تایید صلاحیت داوطلبان کهگیلویه و بویراحمد