مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:452023-12-30سياسي

پایان مرحله نخست رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس با ارسال 172 طرح


با پایان یافتن مرحله اول رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس، معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران و فرماندار رفسنجان با حضور در مرکز نوآوری شهید ستاری، - ایسنا/کرمان با پایان یافتن مرحله اول رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس، معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران و فرماندار رفسنجان با حضور در مرکز نوآوری شهید ستاری، از روند برگزاری این رویداد بازدید کردند.

در این بازدید مدیر مرکز نوآوری و کسب وکارهای نوین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان نیز گزارشی از اقدامات انجام شده برای برگزاری این رویداد ملی ارائه داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این رویداد در هفت حوزه تخصصی شامل ساختمان، مخابرات و الکترونیک، زیرساخت، حوزه شیمیایی، حمل و نقل، انرژی های نو و صنایع غیرالکتریکی طراحی و بخش بندی شده و دلیل این کار هم برقراری ارتباط مستقیم و تخصصی با مخاطبان و صاحبان فناوری در حوزه خاص خودشان است.

شرکت مس برای اولین بار این اتفاق مهم را رقم زده و این رویداد می تواند امیدبخش باشد.

دکتر ملاطاهری معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی شرکت ملی صنایع مس ایران در حاشیه بازدید از این رویداد اظهار کرد: پیشرفت کار خیلی خوب و متناسب با برنامه ریزی های انجام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان مرحله نخست رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس با ارسال 172 طرح

پایان مرحله نخست رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس با ارسال 172 طرح