مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 14:252024-01-08سياسي

شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه راه شهیدان است


معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش، با بیان اینکه شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه دادن راه شهیدان است، گفت: انتخابات از مسائلی است که همواره مورد تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب بوده و با حضور گسترده و پرشور .

- ایسنا/آذربایجان شرقی معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش، با بیان اینکه شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه دادن راه شهیدان است، گفت: انتخابات از مسائلی است که همواره مورد تاکید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبرمعظم انقلاب بوده و با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات عزت و اقتدار نظام اسلامی را برهمگان نشان دهیم.

حسن پرورش در جمع کارکنان و خانواده های منطقه پدافندهوایی شمالغرب با گرامیداشت سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا اظهار کرد: هیبت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است و این واقعیت را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بارها بر جهانیان نشان داده ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد با تبلیغات منفی مردم را نسبت به آینده دلسرد و ناامید کند، گفت: انتخابات از رویدادهای مهم و اساسی است که می تواند روح تازه ای را در جمهوری اسلامی بدمد و تحولات جدیدی را در جامعه اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه راه شهیدان است

شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه راه شهیدان است