مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 10:102024-01-03سياسي

رایزنی آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق «معلمان نهضتی»


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی درباره گلایه معلمان نهضتی بابت حقوق پایین، گفت: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا وضعیت را تغییر دهیم.

- رایزنی آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق معلمان نهضتی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نهضت سوادآموزی درباره گلایه معلمان نهضتی بابت حقوق پایین، گفت: در حال رایزنی با سازمان برنامه و بودجه هستیم تا وضعیت را تغییر دهیم.

علیرضا عبدی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این سوال که با توجه به مصوبه اخیر مجلس در خلال بررسی برنامه هفتم توسعه و مکلف شدن نهضت سواد آموزی به تدوین اساسنامه جدید و ارتقای آموزش های این سازمان از آموزش های پایه و صفر به آموزش های همگانی، دائمی و مادام العمر، آیا درباره معلمان نهضتی و تبدیل وضعیت آنها تصمیم جدیدی گرفته می شود؟ اظهار کرد: هنوز آیین نامه اجرایی اساسنامه جدید سازمان نهضت سوادآموزی طراحی نشده است و این مسائل باید در آیین نامه اجرایی ملاحظه و دیده شود.

وی افزود: ان شاءالله زمانی که آیین نامه اجرایی نوشته شود تکلیف نیروهای آموزش دهنده و باقی نیروها را مشخص خواهیم کرد.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی درباره نحوه همکاری معلمان نهضتی توضیح داد: نیروهای انسانی که الان با نهضت سوادآموزی کار می کنند مستقیما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق «معلمان نهضتی»

رایزنی آموزش و پرورش با سازمان برنامه و بودجه درباره حقوق «معلمان نهضتی»