مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 دی 1402 ساعت 08:152024-01-04پزشكي

اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان


رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی این دانشگاه به کرمان در پی حادثه تروریستی در این شهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دومین ستاد مدیریت بحران دانشگاه با حضور رییس دانشگاه نیز تشکیل و دستورات لازم در این زمینه صادر شد.

سید وحید حسینی ضمن عرض تسلیت در پی به شهادت رسیدن جمعی از هموطنان عزیز در حادثه تروریستی کرمان گفت: تیم دوم اعزام شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی شیراز شامل پزشکان متخصص و فوق تخصص و کادر پرستاری است که در بیمارستان ها و مراکز درمانی کرمان به مراجعان و مجروحان این حادثه، خدمات مورد نیاز را ارایه می دهند.

  او با اعلام اینکه تا کنون 8 پزشک متخصص و 30 نفر پرستار بخش های مراقبت های ویژه ICU و اتاق عمل به بیمارستان های کرمان اعزام شده اند، افزود: پزشکان متخصص اعزامی شامل 2 جراح تروما، 2 جراح عروق، 2 جراح ارتوپد، یک جراح اطفال و یک جراح مغز و اعصاب می شوند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از فرمانده ارشد آجا در استان فارس و کهگیلویه و بویراحمد و فرمانده انتظامی استان فارس برای همکاری با مجموعه سلامت در اعزام هوایی تیم های تخصصی و فوق تخصصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان نیز، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان

اعزام تیم دوم تخصص و فوق تخصصی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به کرمان