مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:202024-01-16سياسي

آبرسانی در کشور به فعالیتی مستمر و دائمی نیاز دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در آیین گشایش رسمی مجمع خیرین آب رسان کشور، افزود: مجمع خیرین آب رسان یکی از نهاد های بسیار مهم در صنعت آب کشور است که آبرسانی به روستا ها و مناطق محروم کشور را هدف گذاری کرده و ازاین حیث .

- علی اکبر محرابیان ورود خیرین به آبرسانی روستایی را امری مبارک و ارزشمند که باید فراگیر شود، برشمرد و گفت: شرایط اقلیمی و بارشی کشور می طلبد که آبرسانی در کشور به یک روند مستمر و دائمی تبدیل شود و همواره موردتوجه قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی اکبر محرابیان وزیر نیرو در آیین گشایش رسمی مجمع خیرین آب رسان کشور، افزود: مجمع خیرین آب رسان یکی از نهاد های بسیار مهم در صنعت آب کشور است که آبرسانی به روستا ها و مناطق محروم کشور را هدف گذاری کرده و ازاین حیث از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از تامین آب شرب روستایی و توسعه آن در کانون توجه مجمع خیرین آب رسان قرار دارد، گفت: حفظ روستا های کشور و کمک به توسعه آن از طریق تامین آب پایدار به معنی حفظ اقتصاد ملی، افزایش تولید، افزایش اشتغال و تضمین معیشت جامعه است و در این بین آبرسانی به این روستا ها با توجه به اقلیم متنوع کشور و پراکندگی موجود، کار بسیار دشواری است که در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی در کشور به فعالیتی مستمر و دائمی نیاز دارد

آبرسانی در کشور به فعالیتی مستمر و دائمی نیاز دارد