مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 09:352023-12-27سياسي

پیشرفت 74 درصدی پروژه های آبرسانی به مناطق محروم در ایلام


رییس بسیج سازندگی سپاه امیرالمونین (ع) ایلام گفت: میزان پیشرفت پروژه های آب رسانی به روستاهای مناطق محروم، 74 درصد است و این امر باعث کسب رتبه برتر کشوری شده است.

- سرهنگ پاسدار علی ملک زاده رییس بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح چهارشنبه 6 دی ماه در حاشیه جام رسانه ای امید در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: اقدامات بسیج سازندگی حول 3 محور محرومیت زدایی، اقتصاد مقاومتی و قرارگاه جهادی صورت گرفته و در زمینه محرومیت زدایی بیش از 15 تفاهم نامه با ادارت منعقد شده است.

وی افزود: یک هزارو 548 واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و محرومین ساخته شده است.

  رییس بسیج سازندگی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه، بیش از 2 هزار و 500 تعمیرات ساخت سرویس و حمام برای محرومین در استان ایلام انجام شده است، ادامه داد: همچنین در سال جاری طرح آبرسانی به تعداد 128 روستا با اعتبار 507 میلیارد تومان به جامعه هدف که شامل 80 هزار نفر بودند نیز توسط بسیج سازندگی استان انجام شده است.

  سرهنگ ملک زاده با بیان اینکه، در این زمینه اولویت بندی کارها برعهده شرکت آبفای استان است، خاطرنشان کرد: این نهاد خدماتی در تعداد 11 شهرستان استان که شامل 104 روستا هستند خدمات مختلفی را ارائه خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 74 درصدی پروژه های آبرسانی به مناطق محروم در ایلام

پیشرفت 74 درصدی پروژه های آبرسانی به مناطق محروم در ایلام