مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 15:552024-01-08سياسي

آغاز دومین دوره مسابقات معارفی از 19دی ماه


مجیدی‎مهر ایز برگزاری دومین دوره مسابقات معارفی خبر داد و گقت: مسابقات معارفی که دومین دوره خود را طی می کند از فردا 19 دی ماه آغاز و تا شنبه 23 دی ماه ادامه دارد.

- مجیدی‎مهر ایز برگزاری دومین دوره مسابقات معارفی خبر داد و گقت: مسابقات معارفی که دومین دوره خود را طی می کند از فردا 19 دی ماه آغاز و تا شنبه 23 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست ستاد برگزاری چهلمین دوره مسابقات بین الملی قرآن، امروز دوشنبه (18 دی ماه) با حضور حجت الاسلام غلامرضا عادل، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه، حمید مجیدی مهر، رییس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و جمعی از مدیران این سازمان در محل سازمان اوقاف برگزار شد.

حجت الاسلام عادل -معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف - در ابتدای این نشست، با اشاره به تجربه خوب مسابقات سراسری قرآن در بجنورد به دست اندرکاران برگزاری این مسابقه خداقوت گفت و ضمن آرزوی موفقیت برای مسئولان برگزاری مسابقات بین المللی قرآن و شرکت کنندگان در این مسابقات اظهار کرد: با بررسی در آیات قرآن درمی یابیم که در این کتاب مبین، 90 آیه درباره خود قرآن وجود دارد که به تبیین پرداخته و مخالفان را به مبارزه طلبیده است و بخش زیادی از این موارد درمورد تدبر در آیات است و اینکه باید به آنها عمل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دومین دوره مسابقات معارفی از 19دی ماه

آغاز دومین دوره مسابقات معارفی از 19دی ماه