مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 13:212023-12-31سياسي

بیش از 136 هزار گلستانی در سفر رییس جمهور مطالبات خود را مطرح کردند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، هانی محمدی ظهر امروز در همایش تقدیر از همکاران دستگاه های اجرایی در سفر رییس جمهور اظهارکرد: کارگروه ویژه ای در سفر دوم رییس جمهور به استان گلستان برای جمع آوری درخواست ها و تقاضاهای مردم تشکیل شد تا طی سه روز کاری بتواند تمامی درخواست های مردم را از طریق تماس تلفنی، نامه و یا درگاه اینترنتی جمع آوری کرده و رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: در این سه روز اعلام شده 30 میز خدمت در مکان های مختلف در گرگان برگزار شد و در این میزهای خدمت تعداد 11 هزارو 300 نفر توانستند با مراجعه حضوری مطالب و درخواست های خود را مطرح کنند.

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان خاطرنشان کرد:همچنین در این مدت 75 هزار نامه در بازدیدها و دیدارهای مردمی و جلسات با حضور رییس جمهور و یا معاونین و وزراء جمع آوری شد و 45 هزار تماس تلفنی نیز برقرار گردید.

وی ادامه داد: پنج هزارو 400 نفر از طریق درگاه اینترنتی درخواست خود را مطرح کردند که در مجموع در این سه روز و از طرق مختلف اعلام شده، 136 هزارو 766 نفر از مردم گلستان توانستند درخواست خود را مطرح نمایند.

محمدی با بیان اینکه سیستم ارجاع تقاضاهای مردم از فردا آغاز خواهدشد، گفت: رسیدگی نظام ارجاع درخواست های مردم با همکاری مدیرکل فنی و حرفه ای و مدیرعامل مخابرات و مدیرکل فناوری و اطلاعات با حضور 50 ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 136 هزار گلستانی در سفر رییس جمهور مطالبات خود را مطرح کردند

بیش از 136 هزار گلستانی در سفر رییس جمهور مطالبات خود را مطرح کردند