مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 08:102023-12-30اقتصادي

دو راهی الگوی سوم زن موفق؛ خانه داری با فعالیت اجتماعی چگونه جمع می شود؟


حضور زنان در جامعه روزبه روز بیشتر می شود در این بین مادران زیادی هستند که در کنار شاغل بودن در محیط خارج از منزل کودکانشان را به مهدکودک می فرستند اما بعضی دیگر ترجیح می دهند خودشان در کنار فرزندشان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار توانا: با افزایش زنان تحصیلکرده در جامعه حضور آنها در جامعه روزبه روز بیشتر شده است و زنان عضو جدایی ناپذیر فعالیت های اجتماعی و مشاغل هستند.

همه مادران شاغل هستند و یک شغل تمام وقت به نام مادری دارند؛ گاهی برخی از مادران ترجیح می دهند تمام وقت به این شغل بپردازند اما برخی دیگر در کنار این شغل تمام وقت دوست دارند که در جامعه باشند و فعالیت های اقتصادی و اجتماعی داشته باشند.

این دغدغه ای است که اکثر مادران بعد از بچه دار شدن به آن فکر می کنند و بارها مزایا و معایب آن را در ذهن مرور می کنند، با چالش ها و سوالات مختلفی درگیر هستند، مثل، خودم در کنار فرزندم باشم یا او را به مهدکودک بفرستم؟ مادر شاغل بودن برای او بهتر است یا مادر خانه داری که تمام وقت در کنارش است؟ کدام یک باعث تربیت بهتر فرزندشان می شود؟ ساعات زیادی در کنار همسالان بودن با تربیت های متفاوت در محیطی که من کنارش نیستم برای او خوب است یا نه؟ درآمد حاصل از کارم را رها کنم و وقف وظیفه مادر ی باشم یا فعالیت اقتصادی هم در کنارش داشته باشم؟ سوالات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو راهی الگوی سوم زن موفق؛ خانه داری با فعالیت اجتماعی چگونه جمع می شود؟

دو راهی الگوی سوم زن موفق؛ خانه داری با فعالیت اجتماعی چگونه جمع می شود؟