مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 دی 1402 ساعت 16:352023-12-25سياسي

آمادگی جهاددانشگاهی برای آغاز فعالیت های آموزشی و کارآفرینی در کوه چنار


رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به درخواست مسئولان و نخبگان شهرستان کوهچنار مبنی بر راه اندازی یک دفتر این نهاد در شهرستان مذکور گفت: آمادگی داریم فعالیت های آموزشی و ترویجی نوآوری را در شهرستان کوه چنار اجرا کنیم.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به درخواست مسئولان و نخبگان شهرستان کوهچنار مبنی بر راه اندازی یک دفتر این نهاد در شهرستان مذکور گفت: آمادگی داریم فعالیت های آموزشی و ترویجی نوآوری را در شهرستان کوه چنار اجرا کنیم.

امیرحسین استقلال امروز، 4 دی ماه در سفر به شهرستان کوه چنار و در جمع مسئولان و تعدادی از نخبگان علمی این شهرستان که با توجه به درخواست آنان مبنی بر راه اندازی دفتر جهاددانشگاهی در کوه چنار تشکیل شد، گفت: جوان بودن و پویایی شهرستان کوه چنار ظرفیت بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه کوهچنار ظرفیت و پتانسیل منابع انسانی زیادی دارد، از نخبگان این شهرستان خواست تا با تلاش خود برای ارتقای کوه چنار تلاش کنند.

استقلال ضمن اعلام آمادگی برای ایجاد دفتر جهاددانشگاهی در شهرستان کوه چنار با حمایت فرماندار گفت: حضور جهاددانشگاهی در شهرستان ها در چند بعد دنبال می شود که شامل ابعاد آموزشی، فرهنگی و فناوری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی جهاددانشگاهی برای آغاز فعالیت های آموزشی و کارآفرینی در کوه چنار

آمادگی جهاددانشگاهی برای آغاز فعالیت های آموزشی و کارآفرینی در کوه چنار