مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 21:302024-01-14سياسي

فعال اصلاح طلب: به دنبال پیروزی در انتخابات هستیم


فعال سیاسی اصلاح طلب از ائتلاف و فهرست مشترک اصلاح طلبان و اعتدال گرایان در انتخابات مجلس دوازدهم خبر داد و گفت: ما اصلاح طلبان حتما تلاش می کنیم تا انشاءالله در انتخابات پرشوری که به وجود خواهد آمد پیروزی را به دست بیاوریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، اسماعیل دوستی درباره ارائه لیست از سوی اصلاح طلبان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: ما اصلاح طلبان و معتدلین به دنبال این هستیم که فهرست تهیه کنیم و لیست ارائه دهیم و براساس فرموده مقام معظم رهبری حتما باید مشارکت داشته باشیم.

وی افزود: لازمه این مشارکت این است که اصلاح طلبان و معتدلین که همواره لیست داشته اند، این بار هم لیست ارائه دهند، در نتیجه منتظر شورای نگهبان هستند که به بقیه اعتراضات رسیدگی کند و با توجه به اینکه اصلاح طلبان همیشه نسبت به نظام و مردم احساس مسئولیت داشتند با لیست قوی وارد انتخابات شوند.

فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد: اصلاح طلبان نسبت به پیش ثبت نام اعتراض داشتند و متاسفانه مجلس شورای اسلامی و وزارت کشور به این اعتراضات توجهی نکردند، در نتیجه نیروهایی که برای مجلس بسیار مفید بودند به دلیل اعتراضی که به ثبت نام داشتند، ثبت نام نکردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال اصلاح طلب: به دنبال پیروزی در انتخابات هستیم

فعال اصلاح طلب: به دنبال پیروزی در انتخابات هستیم