مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 12:202023-12-27اقتصادي

جلوگیری از قاچاق بیش از 8 میلیون لیتر گازوییل طی یک ماه در هرمزگان


در نتیجه استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و پمپ بنزین های بندرعباس طی یکماه از قاچاق بیش از 8 میلیون لیتر گازوییل جلوگیری شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: در نتیجه استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و پمپ بنزین های بندرعباس طی یکماه از قاچاق بیش از 8 میلیون لیتر گازوییل جلوگیری شد.

مجتبی قهرمانی امروز (ششم دی ماه) در حاشیه بازدید از پمپ بنزین های شهر بندرعباس اظهار کرد: با استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در 16 جایگاه و پمپ بنزین بندرعباس طی یک ماه از تاریخ 25 آبان ماه تا 25 آذر سال جاری در مصرف بیش از 8 میلیون لیتر سوخت به ارزش بالغ بر 300 میلیارد تومان صرفه جویی شده است.

قهرمانی با اشاره به اینکه پیش از این به واسطه سوخت گیری چندین باره برخی خودروها در یک روز، صف های طولانی در جایگاه های بندرعباس ایجاد می شد، گفت: با اجرای طرح استقرار تیم های کنترل و نظارت بر توزیع سوخت در جایگاه ها و پمپ بنزین های استان هرمزگان، تراکنش های قبلی کارت سوخت توسط کارشناس مربوطه بررسی می شود و موارد مشکوک و تخلفات، موجب توقیف کارت سوخت و وسیله نقلیه در سامانه و اعلام جرم علیه فرد متخلف خواهد شد که همین موضوع علاوه بر کاهش قاچاق، صرفه جویی قابل توجهی را به همراه داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از قاچاق بیش از 8 میلیون لیتر گازوییل طی یک ماه در هرمزگان

جلوگیری از قاچاق بیش از 8 میلیون لیتر گازوییل طی یک ماه در هرمزگان