مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 10:352023-12-30حوادث

مسمومیت 24 نفر با گازمنوکسیدکربن طی 8 ماه اول امسال در مازندران


در هشت ماه اول سال جاری آمار تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 26درصدی داشت.

- ایسنا/مازندران مدیرکل پزشکی قانونی استان گفت: در هشت ماه اول سال جاری آمار تلفات مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش 26درصدی داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی استان مازندران، دکتر عباسی ضمن هشدار به هموطنان در نحوه استفاده از وسایل گاز سوز تصریح کرد: در هشت ماه اول امسال 24 نفر بر اثر مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در استان جان خود را از دست دادند که از این تعداد 20 نفر مرد و ما بقی زن هستند.

وی افزود: بر اساس آمار شهرهای نوشهر، نور و قائم شهر هر کدام با 4 مورد و آمل و تنکابن هر کدام با 3 مورد و سیمرغ با 2 مورد به ترتیب بیشترین و شهرستان های رامسر، چالوس، بابلسر و ساری هر کدام با یک فوتی کمترین فوتی گزارش شده است.

دکتر عباسی افزود: آبان ماه امسال با 7 مورد و فروردین ماه با 5 فوتی به ترتیب بیشترین و ماه های خرداد، مرداد و مهر هر کدام با 2 فوتی کمترین آمار در مسمومیت با منوکسید کربن را داشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران ضمن درخواست از هموطنان جهت رعایت نکات ایمنی با هدف پیشگیری از وقوع مخاطرات جانی و حوادث تلخ گفت: بهترین راهکار در هنگام برخورد با ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 24 نفر با گازمنوکسیدکربن طی 8 ماه اول امسال در مازندران

مسمومیت 24 نفر با گازمنوکسیدکربن طی 8 ماه اول امسال در مازندران