مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 18:552024-01-19اجتماعي

کردستان امسال 141 روز هوای پاک داشته است


مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: براساس داده های ایستگاه های پایش کیفی هوای استان در 9 ماهه سال جاری 141روز هوای پاک داشته است.

- اقبال حمیدی در گفت وگو با مهر اظهار کرد: براساس داده های ایستگاه های پایش کیفی هوای استان در 9 ماهه سال جاری 141 روز هوای پاک، 156 روز قابل قبول، 2 روز ناسالم برای گروه های حساس، یک روز ناسالم برای عموم داشته ایم.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون برمبنای شاخص های کیفی هوا، روز بسیار ناسالم و خطرناک در کردستان نداشته ایم و این بیانگر وضعیت مطلوب هوای استان نسبت به سال گذشته است.

وی یادآور شد: در 9 ماهه سال گذشته 2 روز هوای استان در وضعیت خطرناک، یک روز بسیار ناسالم، هفت روز ناسالم برای عموم و 12 روز هم ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: معتقدم بیان مشکلات در هر حوزه ای موجب یافتن راهکارهایی برای برطرف کردن و اهمیت دادن به آن می شود و اگر تعللی در این زمینه صورت گیرد بی شک روند حل آن سخت تر خواهد شد.

حمیدی ادامه داد: یکی از شعارهای سازمان محیط زیست وجود 80 میلیون محیط بان در کشور است و بدین معنا که هر شهروند خود را در مقابل محیط زیست مسؤول بداند و بهبود آن را مطالبه کند مسؤولان هم در مقابل باید پاسخگو باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان امسال 141 روز هوای پاک داشته است

کردستان امسال 141 روز هوای پاک داشته است