مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:352024-01-16فرهنگي

خداحافظی پایتخت با چهره ماندگار فلسفه/ رونمایی از دیوارنگاره «کودک»


به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت همزمان با خبر درگذشت فیلسوف بزرگ کریم مجتهدی، طرح های فرهنگی «بدرود فیلسوف بزرگ» اکران و همچنین از دیوارنگاره «کودک» نیز رونمایی شد.

- خداحافظی پایتخت با چهره ماندگار فلسفه/ رونمایی از دیوارنگاره کودک به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت همزمان با خبر درگذشت فیلسوف بزرگ کریم مجتهدی، طرح های فرهنگی بدرود فیلسوف بزرگ اکران و همچنین از دیوارنگاره کودک نیز رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با خبر درگذشت فیلسوف بزرگ کریم مجتهدی پژوهشگر و فیلسوفی که نقش ممتازی در انطباق فلسفه غرب و شرق با یکدیگر داشت، طرح های فرهنگی بدرود فیلسوف بزرگ به مناسبت در گذشت این عالم اندیشمند به همت سازمان زیباسازی در فضای شهری پایتخت اکران شد.

دیوارنگاره کودک رونمایی شد همچنین از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران از دیوارنگاره با موضوع کودک در بزرگراه شهید صیاد شیرازی نرسیده به پل بنی هاشم به همت سازمان زیباسازی شهر تهران رونمایی شد.

بر اساس گزارش سایت شهر، این اثر هنری در بر گیرنده تصاویر متعدد از کودکان شاد سرزمینمان است که به هنرمندی هاشم ایرانی در متراژ 1068 متر مربع در بزرگراه صیاد شیرازی نرسیده به پل بنی هاشم رونمایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خداحافظی پایتخت با چهره ماندگار فلسفه/ رونمایی از دیوارنگاره «کودک»

خداحافظی پایتخت با چهره ماندگار فلسفه/ رونمایی از دیوارنگاره «کودک»