مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 20:302024-01-18بين الملل

ناتو رزمایشی بی سابقه و با حضور 90 هزار نیروی نظامی برگزار می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «کریستوفر کاولی» فرمانده ارشد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز پنج شنبه اعلام کرد که نزدیک به 90 هزار نیروی نظامی در بزرگترین رزمایش ناتو در دهه های اخیر با عنوان «مدافع ثابت قدم 2024» شرکت خوهند کرد.

- فرمانده ارشد ناتو اعلام کرد که بزرگترین رزمایش این سازمان در دهه های اخیر از هفته آینده آغاز می شود و تا چند ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، کریستوفر کاولی فرمانده ارشد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) امروز پنج شنبه اعلام کرد که نزدیک به 90 هزار نیروی نظامی در بزرگترین رزمایش ناتو در دهه های اخیر با عنوان مدافع ثابت قدم 2024 شرکت خوهند کرد.

این رزمایش از هفته آینده آغاز می شود و تا ماه می (بیش از سه ماه) ادامه خواهد داشت.

این ژنرال آمریکایی امروز پنج شنبه و پس از نشست دو روزه روسای دفاع ملی به خبرنگاران در بروکسل گفت: ائتلاف (ناتو) توانایی خود را برای تقویت منطقه یورو-آتلانتیک با حرکت نیرو های فراآتلانتیکی از آمریکای شمالی نشان خواهد داد .

وب سایت بارونز نیز به نقل از کریستوفر کاولی نوشت: این رزمایش چند ماهه به منظور آزمایش توانایی ناتو برای درگیری با دشمنانی مانند روسیه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناتو رزمایشی بی سابقه و با حضور 90 هزار نیروی نظامی برگزار می کند

ناتو رزمایشی بی سابقه و با حضور 90 هزار نیروی نظامی برگزار می کند