مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 11:312024-01-11ورزشي

بانوی المپیکی اصفهان: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک مردم ایران را خوشحال کرده باشم


فاطمه امینی، تیرانداز اصفهانی تیم ملی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ورزشی فارس در اصفهان در خصوص کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: در مسابقات قهرمانی آسیا در بخش انفرادی تفنگ بادی فینالیست شدم و با قرار گرفتن در رتبه ششم توانستم سهمیه المپیک پاریس را به دست آوردم.

وی ادامه داد: در بخش تیمی با خانم ها کرم زاده و سلیمانی مقام سوم را به دست آوردیم؛ سطح مسابقات بسیار بالا بود و حریفان آسیایی آماده و پرقدرت حضور داشتند، تمام تلاشمان را کردیم که با آمادگی کامل در مسابقات حضور پیدا کرده و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

امینی در مورد اردوهای آماده سازی گفت: یک سال به صورت منظم در اردوهای آماده سازی حضور داشتیم، علاوه بر تمرینات تیراندازی، تمرینات بدنسازی و ذهنی نیز انجام می دهیم تا از نظر جسمی و ذهنی آمادگی لازم را به دست بیاوریم.

بانوی تیرانداز اصفهانی تیم ملی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش مربیان و فدراسیون مشکلاتی نیز داشته ایم که برطرف نشدند اما همه تلاشمان را کردیم تا بتوانیم با این شرایط نتایج خوبی به دست بیاوریم و برای حضور موفق در المپیک با شرایط بهتر شود.

وی تصریح کرد: تیراندازی رشته ای بسیار حساس و تجهیزات محور است و باید پا به پای رقبا پیش رویم تا حضور موفقی در المپیک داشته باشیم؛ از کمیته ملی المپیک درخواست دارم از فدراسیون ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی المپیکی اصفهان: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک مردم ایران را خوشحال کرده باشم

بانوی المپیکی اصفهان: امیدوارم با کسب سهمیه المپیک مردم ایران را خوشحال کرده باشم