مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 دی 1402 ساعت 11:402023-12-22اقتصادي

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر


سپاه در ادامه خدمت رسانی بی منت به مردم، این بار به مناسبت شب یلدا بسته های کمک معیشتی را بین خانواده های بی بضاعت و کم برخوردار شهرستان باشت توزیع کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از باشت، همانند سنوات گذشته؛ سپاه باشت بسته کمک معیشتی یلدایی ویژه خانواده های نیازمند را آماده و در سطح این شهرستان اهدا کرد.

سرهنگ پاسدار محسن غلامشاهی  فرمانده سپاه ناحیه باشت در گفت وگو با فارس اظهار داشت: 675 بسته کمک معیشتی ویژه شب یلدا بین خانواده های بی بضاعت باشتی توزیع شد.

وی ارزش مجموع این بسته ها را یک میلیارد و سیصد میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این بسته ها شامل  پرتقال، نارنگی، آجیل، شکلات و شیرینی بود که از طریق پایگاه های بسیج  مساجد و محلات به خانواده های نیازمند شهرستان باشت تحویل داده شد.

فرمانده سپاه ناحیه باشت گفت: بسیجیان با کمک خیران در قالب طرح یلدای مهدوی با مشارکت گروه های جهادی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت تلاش کردند تا کمک ها و بسته های معیشتی را به دست تمامی نیازمندان برسانند تا بلکه به سهم خود گوشه ای از سفره آن ها را متنعم کنند.

فرمانده  سپاه ناحیه باشت در خصوص نحوه شناسایی خانواده های مشمول این طرح گفت: پایگاه های بسیج محلات و مساجد نسبت به شناسایی نیازمندان جامعه هدف اقدام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر

اقدام مومنانه یلدایی سپاه در باشت+تصویر