مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:312023-12-27سياسي

آملی لاریجانی: فرهنگ شهادت طلبی در چارچوب تمدن غرب قابل فهم نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از شهرستان تنکابن، همایش رزق بی پایان به مناسبت سالروز وفات خانم ام البنین  (س) و گرامیداشت مادران و همسران شهدا پیش از ظهر امروز با حضور آیت الله لاریجانی رییس تشخیص مصلحت نظام در مجتمع حبیب ابن مظاهر شهر شیرود تنکابن برگزار شد.

سخنران این مراسم رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام آیت الله آملی لاریجانی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی به بحث قرآنی و اجتماعی در مورد شخصیت شهید و شهادت در قرآن پرداخت و گفت: تعبیر قرآنی مختلفی آمده است، شهید در مقام عنداللهی هست، رزق بی پایان است.

وی به رزق بی حساب در مورد شهدا در آیات قرآن کریم اشاره کرد و افزود: رزق به تناسب علت و معلول نیست، رزق را در مورد شهدا فرمودند عندالله یرزقون، شهدا مقام بالایی دارند که عبداللهی می شوند که برای هیچ موجودی نیست.

  رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه مهم این است که انسان ها در ملاقات با خداوند چگونه باشند، تصریح کرد: ملاقات شهید با خداوند عین نور است اما ملاقات کفار ملاقات جهنم است.

آیت الله آملی لاریجانی ضمن تاکید بر این موضوع که مقام شهید در چارچوب نظام توحیدی، ایمانی و قرآنی قابل فهم است، خاطرنشان کرد: اگر ما این چهارچوب را نداشته باشیم شهادت را نمی فهمیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آملی لاریجانی: فرهنگ شهادت طلبی در چارچوب تمدن غرب قابل فهم نیست

آملی لاریجانی: فرهنگ شهادت طلبی در چارچوب تمدن غرب قابل فهم نیست