مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 13:352024-01-16اقتصادي

افزایش 4 برابری قراردادهای ارتباط با صنعت در حال اجرای دانشگاه میبد


بر اساس گزارش معاونت پژوهشی وزارت علوم، تعداد قراردادهای در حال اجرای دانشگاه میبد در سال 1402 نسبت به سال 1401، 4 برابر و تعداد این قراردادها در سال 1401 نسبت به سال ماقبل، - رییس دانشگاه میبد گفت: بر اساس گزارش معاونت پژوهشی وزارت علوم، تعداد قراردادهای در حال اجرای دانشگاه میبد در سال 1402 نسبت به سال 1401، 4 برابر و تعداد این قراردادها در سال 1401 نسبت به سال ماقبل، 2 برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس دانشگاه میبد گفت: مجموع مبلغ کل قراردادهای در حال اجرای دانشگاه میبد در سال 1402 نسبت به سال گذشته، 90 درصد افزایش داشته است.

تعداد کارفرمایان طرف قراردادهای ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه میبد نیز در سال 1402، نسبت به سال 1401، بیش از 5/ 2 برابر شده است.

وی افزود: تعداد کل قراردادهای در حال اجرای یک دانشگاه در یک سال و نیز مجموع مبلغ کل این قراردادها، دو شاخص مهمّ در ارزیابی عملکرد یک مؤسسه آموزش عالی در حوزه ارتباط با صنعت، و نشان دهنده اثربخشی آن دانشگاه در حوزه رفع مشکلات صنعت و جامعه است؛ و از طرفی، افزایش درآمد آن دانشگاه را از محل ارائه خدمت به صنایع و سازمان های مختلف نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دانشگاه میبد، بر اساس گزارش ارسالی توسط معاون پژوهشی وزارت عتف، تعداد فرصت های مطالعاتی در جامعه و صنعت اعضای هیئت علمی دانشگاه میبد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 4 برابری قراردادهای ارتباط با صنعت در حال اجرای دانشگاه میبد

افزایش 4 برابری قراردادهای ارتباط با صنعت در حال اجرای دانشگاه میبد