مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:252024-01-08سياسي

متفکر آزاد: سامانه نانینو مشکل نان را حل نکرد


قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند اما این سامانه به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شده و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخته و باعث ضرر نانوایان شده است.

- عضو هیات رییسه مجلس گفت: قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند اما این سامانه به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شده و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخته و باعث ضرر نانوایان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله متفکر آزاد در جلسه علنی امروز در تذکری خطاب به وزیر ارتباطات گفت: مردم از سرعت و کیفیت و قیمت اینترنت بسیار ناراضی هستند؛ آیا هزینه فیلترشکن کافی نبود که هزینه مازاد دیگری نیز بر مردم تحمیل کردید؟ وی در تذکر دیگری گفت: با وجودی که مردم از ابتدای سال هزینه برق مصرفی خود را پرداخت کرده اند اما قبوض برق از دی ماه از مبدا فروردین و از مبدا آبان برای صنایع تغییر داده شد و در دی ماه قبوض جدید با بدهی سنگین صادر کرده اند؛ آیا این کار انصاف و اخلاقی است؟ نماینده تبریز در تذکری به وزیر اقتصاد گفت: قرار بود سامانه نانینو مشکل نان را حل کند اما این سامانه به یک مشکل جدی برای مردم تبدیل شده و میان مردم و نانوایان اختلاف انداخته و باعث ضرر نانوایان شده است.

علاوه بر این هفت دستگاهی که موظف به همکاری با نانینو بودند هم همراهی نمی کنند؛ لذا باید تدبیرات لازم صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متفکر آزاد: سامانه نانینو مشکل نان را حل نکرد

متفکر آزاد: سامانه نانینو مشکل نان را حل نکرد