مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 08:052024-01-10حوادث

قاتل خاموش جان 3 نفر از اعضای یک خانواده را گرفت


رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: 3 نفر از اعضای یک خانواده در اثر احتمال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن جان باختند.

- محسن بگدلی، رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: مقارن ساعت 23 و 35 دقیقه شامگاه سه شنبه 19 دی ماه با درخواست همکاری عوامل اورژانس شهر مبنی بر پاسخگو نبودن اعضای یک خانواده و باز کردن درب منزل مسکونی واقع در خیابان سپه بلافاصله اکیپ ایستگاه های 27 و یک به همراه افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: قبل از رسیدن اکیپ اعزامی در محل، درب طبقه اول از ساختمان دو طبقه باز شده بود و مشخص شد که 3 نفر از اعضای یک خانواده شامل مادر 45 ساله، دختر17 ساله و مادربزرگ 65 ساله در اثر احتمال مسمومیت با گاز CO (با توجه به شواهد موجود) جان خود را از دست داده اند.

بگدلی بیان کرد: پس از تایید فوت توسط عوامل اورژانس شهر، شبی غم انگیز را برای آتش نشانان در اثر بی احتیاطی و عدم توجه به مسائل ایمنی رقم زد.

رییس اداره فرماندهی عملیات و ارتباطات آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: از شهروندان درخواست می کنیم همواره نسبت به رعایت نکات ایمنی مربوط به وسایل گرمایشی اماکن خود حساسیت بیشتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاتل خاموش جان 3 نفر از اعضای یک خانواده را گرفت

قاتل خاموش جان 3 نفر از اعضای یک خانواده را گرفت