مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 16:352024-01-13دانش

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: می خواهند جوانان ما را گرفتار بی هویتی کنند


عبدالحسین خسروپناه با اشاره به هجمه های فرهنگ غرب بیان کرد: جوانان ما امروز با یک هجمه فرهنگی مواجه هستند که می خواهند آن ها را گرفتار بی هویتی کنند و وقتی جوان از میراث فرهنگی و از سابقه تمدنی خود شناختی نداشته باشد در نهایت به یک شخصیت بی هویت تبدیل می شود.

- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: می خواهند جوانان ما را گرفتار بی هویتی کنند عبدالحسین خسروپناه با اشاره به هجمه های فرهنگ غرب بیان کرد: جوانان ما امروز با یک هجمه فرهنگی مواجه هستند که می خواهند آن ها را گرفتار بی هویتی کنند و وقتی جوان از میراث فرهنگی و از سابقه تمدنی خود شناختی نداشته باشد در نهایت به یک شخصیت بی هویت تبدیل می شود.

این مسئله مختص ایران نیست، بلکه سایر جوانان دنیا هم با این خطر مواجه هستند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه جوانان ما امروز با یک هجمه فرهنگی مواجه هستند، گفت: جوانان ما امروز با یک هجمه فرهنگی مواجه هستند که می خواهند آن ها را گرفتار بی هویتی کنند و وقتی جوان از میراث فرهنگی و از سابقه تمدنی خود شناختی نداشته باشد، در نهایت به یک شخصیت بی هویت تبدیل می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالحسین خسروپناه در دیدار با سفیر هند به تبیین نقش و جایگاه شورای عالی انقلاب فرهنگی در ایران پرداخت و اظهار کرد: این شورا عالی ترین شورای علم و فناور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: می خواهند جوانان ما را گرفتار بی هویتی کنند

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: می خواهند جوانان ما را گرفتار بی هویتی کنند