مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 18 دی 1402 ساعت 13:152024-01-08اقتصادي

رویه افزایش مالیات ها، بر سرمایه گذاری تأثیر منفی خواهد داشت


رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس با اشاره به پیشنهاد افزایش 50 درصدی مالیات در بودجه سال آینده گفت: قطعاً این رویه بر سرمایه گذاری تاثیر منفی خواهد گذاشت.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس با اشاره به پیشنهاد افزایش 50 درصدی مالیات در بودجه سال آینده گفت: قطعاً این رویه بر سرمایه گذاری تاثیر منفی خواهد گذاشت.

نادر طیبی امروز، 18 دی ماه در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری اتاق بازرگانی فارس که با حضور اعضای آن برگزار شد، بیان کرد: ضرورت دارد در اولین فرصت سازمان جهاد کشاورزی لیست شرکت های نیمه تمام که 70 درصد پیشرفت داشته اند و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بررسی و عندالزوم در جلسه این کمیسیون مطرح تا مورد رسیدگی و حمایت لازم قرار گیرد.

وی افزود: اگرچه بخش خصوصی پیش از این با مشکلات صادرات، رفع تعهد ارزی و برگشت ارز دست و پنجه نرم می کرده است اما اکنون افزایش مالیات ها باری مضاعف بر دوش فعالان اقتصادی منجر به تعطیلی برخی بنگاه ها خواهد شد.

طیبی با اشاره به اینکه دولت بدون در نظر گرفتن اثرات تورمی و رکودی این تصمیم بر افزایش 50 درصدی مالیات ها در بودجه سال آینده اصرار دارد، گفت: قطعاً این رویه بر سرمایه گذاری تاثیر منفی خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویه افزایش مالیات ها، بر سرمایه گذاری تأثیر منفی خواهد داشت

رویه افزایش مالیات ها، بر سرمایه گذاری تأثیر منفی خواهد داشت