مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:502024-01-10اقتصادي

گیشه های ویژه فرهنگیان در شعب بانکی ملی فارس راه اندازی شود


رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش فارس پیشنهاد داد تا گیشه ای ویژه فرهنگیان در شعب بانک ملی استان راه اندازی شود.

- ایسنا/فارس رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش فارس پیشنهاد داد تا گیشه ای ویژه فرهنگیان در شعب بانک ملی استان راه اندازی شود.

حسنعلی محمدی امروز، 20 دی ماه در اولین جلسه ستاد اسکان مسافران نوروز 1403، گفت: در راستای تسهیل در ارائه خدمات به معلمان راه اندازی گیشه ویژه فرهنگیان در شعب بانک های ملی استان پیشنهاد می شود.

رییس اداره تعاون و رفاه اداره کل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه پیگیری اعطای تسهیلات به فرهنگیانی که دارای پرونده وام در شعب بانک ملی هستند در دستور کار قرار می گیرد، تصریح کرد: در راستای مسکن فرهنگیان با همکاری صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیر احداث مجتمع مسکونی ویژه فرهنگیان در کوی زهرا در شهر شیراز هستیم.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: بخش زیادی از گردشگران و مسافران نوروزی ورودی به استان فارس، فرهنگی هستند لذا آموزش و پرورش نقش پررنگی در مدیریت اسکان مسافرین نوروزی دارد.

وی افزود: ضروری است محل های اسکان ها در مناطق گردشگری استان فارس به روزرسانی شود تا استان فارس در ارائه خدمات به مسافران نوروزی همچنان پیشتاز استان ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیشه های ویژه فرهنگیان در شعب بانکی ملی فارس راه اندازی شود

گیشه های ویژه فرهنگیان در شعب بانکی ملی فارس راه اندازی شود