مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 18:302023-12-30فرهنگي

آمادگی برای برگزاری دوسالانه های تجسمی در استان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در دولت سیزدهم که عصر امروز نهم دی ماه برگزار شد به بیان سیاست ها و برنامه .

- مدیر کل هنر های تجسمی وزارت ارشاد در ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در دولت سیزدهم از اعلام آمادگی برای برگزاری دوسالانه های تجسمی در استان ها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محمد خراسانی زاده مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با برگزاری ششمین همایش سراسری مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها در دولت سیزدهم که عصر امروز نهم دی ماه برگزار شد به بیان سیاست ها و برنامه های وزارت ارشاد در جشنواره هنرهای تجسمی پرداخت.

وی با گرامیداشت آغاز دهه بصیرت گفت: ما در اداره کل هنرهای تجسمی واحد امور استان ها داریم که در این چند ماه تصمیم داریم مقداری تعامل خودمان را با استان ها بیشتر کنیم.

به همین منظور من از همه دوستان استانی می خواهم که بستر همکاری خود را با ستاد تهران بیشتر کنند تا ما بتوانیم شاهد تعامل پررنگ تری باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای برگزاری دوسالانه های تجسمی در استان ها

آمادگی برای برگزاری دوسالانه های تجسمی در استان ها