مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 15:002023-12-26سياسي

«فرزندان حاج قاسم» در فارس گردهم می آیند


مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری تجمع دانش آموزان پایه های پنجم تا هشتم با عنوان «فرزندان حاج قاسم» در روز پنج شنبه، 7 دی ماه جاری در این استان خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیرکل آموزش و پرورش فارس از برگزاری تجمع دانش آموزان پایه های پنجم تا هشتم با عنوان فرزندان حاج قاسم در روز پنج شنبه، 7 دی ماه جاری در این استان خبر داد.

محمدخلیل عسکری امروز 5 دی ماه در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت آموزش و پرورش استان با اشاره به در پیش رو بودن سالروز شهادت سردار دل ها گفت: با بهره مندی از ظرفیت تشکل های دانش آموزی و با دعوت از دانش آموزان پایه های پنجم، ششم، هفتم و هشتم تجمع فرزندان حاج قاسم همزمان با سراسر کشور در شیراز و مراکز شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید سلیمانی ادامه داد: ضروری است سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب به دانش آموزان معرفی شود لذا اجتماع دانش آموزان با عنوان فرزندان حاج قاسم با چهار مشخصه منظم، باشکوه، حماسی و ایمن روز پنج شنبه، 7 دی ماه برگزار شود.

عسکری ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، گفت: حضرت ام البنین(س) جایگاه رفیعی دارد و مادر علمدار رشید کربلا است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: به هر میزان که بتوانیم باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم چرا که کاری ارزشمند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرزندان حاج قاسم» در فارس گردهم می آیند

«فرزندان حاج قاسم» در فارس گردهم می آیند