مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 14:452024-01-17اقتصادي

شهرداری اراک با مسئله روزبازارها چه خواهد کرد


روزبازارها عموما مراکزی برای خرید و فروش بدون واسطه و قیمت مناسب کالا هستند و همین ویژگی در کنار تجمیع و تحرکی که در این بازارهای کوچک وجود دارد، - ایسنا/مرکزی روزبازارها عموما مراکزی برای خرید و فروش بدون واسطه و قیمت مناسب کالا هستند و همین ویژگی در کنار تجمیع و تحرکی که در این بازارهای کوچک وجود دارد، باعث می شود که مردم استقبال خوبی از این گونه بازارها داشته باشند، اما این بازارهای کوچک اگر ساماندهی نشوند، مشکل ساز خواهند بود.

اراک از آن دسته شهرهایی است که روزبازارهایش سروسامان درستی ندارند و این نابسامانی هم مشکل ساز است و هم چهره شهر را نازیبا می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان مرکزی هفته گذشته در گفت و گو با ایسنا، از این معضل سخن گفت.

وی اظهار کرد: تجمع بی ضابطه و بدون تفکیک صنوف در روزبازارها نماد شلختگی در انضباط شهری و پس ماندگی نهادهای متولی نظارت بر اصناف است که همگی سبب ایجاد یک آشفته بازار شده است.

خیرمند با تاکید بر اینکه هیچ کدام از روزبازارهای اراک، حداقل استانداردهای لازم بهداشتی را ندارند، افزود: فعالیت روزبازارها باید ضمن استقرار در یک محل مناسب، مطابق یک قاعده منظم و ساعات کاری مشخص باشد و این رویه ای که اکنون وجود دارد و در ساعات انتهایی شب پاکبانان شهرداری، با کوهی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری اراک با مسئله روزبازارها چه خواهد کرد

شهرداری اراک با مسئله روزبازارها چه خواهد کرد