مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 11:252023-12-26بين الملل

ارتش رژیم صهیونیستی با کاهش مهمات به اشتباهاتش در ارزیابی مقاومت غزه اذعان کرد


ارتش رژیم صهیونیستی با کمبود مهمات و ذخیره روبه رو شده و تصمیم گیرندگان این رژیم به خوبی می دانند اگر حمایت آمریکا نبود، این رژیم نمی توانست حتی یک هفته دوام بیاورد.

- ارتش رژیم صهیونیستی با کمبود مهمات و ذخیره روبه رو شده و تصمیم گیرندگان این رژیم به خوبی می دانند اگر حمایت آمریکا نبود، این رژیم نمی توانست حتی یک هفته دوام بیاورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در واقع این ارتش در حال مدیریت دقیق اقتصاد تسلیحاتی است، اما 80 روز جنگ برای این ارتش که مجهز به سلاح هسته ای است، کافی بود تا با افزایش تعداد کشته ها و زخمی هایش و مقدار مهمات استفاده شده، طرح های خود را تغییر داده و به ارزیابی های ناقص و اشتباه خود از مقاومت غزه اذعان کند.

همچنین رژیم صهیونیستی در راستای حفظ آمادگی خود برای جنگ با حزب الله، در استفاده از مهمات در جبهه جنوب صرفه جویی می کند.

این داده ها و اطلاعات چه تغییری را در شرایط فعلی جنگ پس از 80 روز تحمیل خواهد کرد؟ آیا حمایت هم پیمانان از تل آویو متوقف خواهد شد؟ در این چارچوب ناصر اللحام، تحلیلگر مسایل فلسطین و منطقه شبکه خبری المیادین اظهار کرد: شهرک نشین ها و تصمیم گیرندگان رژیم صهیونیستی کاملا می دانند که اگر حمایت سیاسی، نظامی و مالی آمریکا از رژیم نبود، حتی یک هفته هم نمی توانست دوام بیاورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش رژیم صهیونیستی با کاهش مهمات به اشتباهاتش در ارزیابی مقاومت غزه اذعان کرد

ارتش رژیم صهیونیستی با کاهش مهمات به اشتباهاتش در ارزیابی مقاومت غزه اذعان کرد