مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 09:202024-01-12پزشكي

اعتماد مردم به حوزه سلامت افتخار و سرمایه بزرگ اجتماعی است


معاون پرستاری وزارت بهداشت، اعتماد مردم به حوزه سلامت را افتخار و سرمایه بزرگ اجتماعی دانست و گفت: بدنه دانشی و تربیت نیروی انسانی، قوی و محکم در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم به این سرمایه می افزاید.

- معاون پرستاری وزارت بهداشت، اعتماد مردم به حوزه سلامت را افتخار و سرمایه بزرگ اجتماعی دانست و گفت: بدنه دانشی و تربیت نیروی انسانی، قوی و محکم در جهت ارتقای کیفیت زندگی مردم به این سرمایه می افزاید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عباس عبادی در این آیین تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان اظهار داشت: امروز دشمن و بدخواهان عزت نفس و اعتماد قشر جوان را نشانه گرفته اند؛ بنابراین امید و امیدآفرینی از مسئولیت های همگانی است.

وی یکی از تکالیف سرپرست دانشگاه علوم پزشکی زنجان را کشف استعدادهای توانمند و استفاده از ظرفیت های علمی، دانشی و مهارتی آنها برای ارائه خدمت باکیفیت به مردم قلمداد کرد و گفت: همه ما بر اساس مالیاتی که مردم ریال به ریال از سال های گذشته پرداخت کردند، تحصیل و رشد کرده ایم و باید از فرصت های در اختیارمان و مسئولیت هایی که به ما محول می شود، در جهت خدمت و ادای دین به مردم، استفاده کنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت که در مرحله اول با غربالگری بیماری دیابت و پرفشاری خون آغاز شد، یا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به حوزه سلامت افتخار و سرمایه بزرگ اجتماعی است

اعتماد مردم به حوزه سلامت افتخار و سرمایه بزرگ اجتماعی است