مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 20:052024-01-17سياسي

قدردانی مردم گرگان از پاسخ کوبنده سپاه به نیروهای تکفیری


جمعی از دانشجویان، اساتید، بسیجیان و دیگر اقشار مردمی با برپایی تجمعی مقابل سپاه نینوای استان گلستان و سر دادن شعار، از پاسخ کوبنده و حملات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریست ها در منطقه قدردانی کردند.

- ایسنا/گلستان جمعی از دانشجویان، اساتید، بسیجیان و دیگر اقشار مردمی با برپایی تجمعی مقابل سپاه نینوای استان گلستان و سر دادن شعار، از پاسخ کوبنده و حملات اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه مواضع تروریست ها در منطقه قدردانی کردند.

بعدازظهر چهارشنبه، 27 دی ماه، جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاهی، بازاریان، طلاب و دیگر اقشار امت حزب الله گرگان با برپایی تجمعی مقابل درب ورودی سپاه نینوا در میدان بسیج گرگان از پاسخ دندان شکن و کوبنده و حملات اخیر سپاه پاسداران انقلابی اسلامی علیه مواضع تروریست های منطقه قدردانی کردند.

حاضرین در این اجتماع با سر دادن های شعارهایی حماسی و انقلابی و در دست داشتن پلاکاردهایی از تلاش های سپاه در قلع و قمع تروریست های عبری و تکفیری قدردانی کردند.

حزب الله هم الغالبون، سپاه انقلابی تشکر تشکر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، ذوالفقار ولایت تشکر تشکر از جمله شعارهایی بود که در این تجمع فریاد زده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی مردم گرگان از پاسخ کوبنده سپاه به نیروهای تکفیری

قدردانی مردم گرگان از پاسخ کوبنده سپاه به نیروهای تکفیری