مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 13:202024-01-10سياسي

فرصت 20 دقیقه ای برای نامزدها


دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 208 حوزه انتخابیه داریم، تاکید کرد: علاوه بر برنامه های شبکه های استانی، 200 حوزه انتخابیه توسط صدا و سیما پوشش داده می شود و برنامه ضبطی هر کاندیدا در مدت زمان 20 دقیقه پخش می شود.

- ایسنا/گیلان دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه 208 حوزه انتخابیه داریم، تاکید کرد: علاوه بر برنامه های شبکه های استانی، 200 حوزه انتخابیه توسط صدا و سیما پوشش داده می شود و برنامه ضبطی هر کاندیدا در مدت زمان 20 دقیقه پخش می شود.

محسن اسلامی امروز، 20 دی ماه در نشست ویژه ستاد انتخابات استان گیلان، هدف از حضور در استان ها را بررسی فرایند اجرایی ستادهای انتخابات استانی دانست و اظهار کرد: به دنبال برگزاری خوب و دقیق انتخابات با همکاری اعضای ستادهای انتخابات استانی هستیم.

وی با اشاره به فرصت 50 روزه تا روز انتخابات در 11 اسفندماه، تاکید کرد: با توجه به منویات رهبر انقلاب راهبردهای چهارگانه سلامت و امنیت و رقابت و مشارکت را دنبال می کنیم و لذا تاکید وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات آماده سازی استان ها برای برگزاری انتخابات است.

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه از سال گذشته فرایندهای اجرایی انتخابات را برنامه ریزی و دنبال کردیم، گفت: ستاد انتخابات گیلان تجربه خوبی دارد و لذا امیدواریم که با کمک ستاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت 20 دقیقه ای برای نامزدها

فرصت 20 دقیقه ای برای نامزدها