مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:002023-12-27اجتماعي

بارش باران در تهران از عصر فردا/ کاهش دما تا شنبه


بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بعد از ظهر فردا تا عصر روز جمعه (8 دی) با گذر یک سامانه بارشی از شمال کشور در سطح استان افزایش ابر و سرعت وزش باد، - بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از بعد از ظهر فردا تا عصر روز جمعه (8 دی) با گذر یک سامانه بارشی از شمال کشور در سطح استان افزایش ابر و سرعت وزش باد، بهبود نسبی کیفیت هوا و در نیمه شمالی گاهی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی نقشه های پیش یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران امروز و فردا (6 و 7 دی) آسمان صاف، گاهی وزش باد ملایم و با توجه به پایداری نسبی هوا در نواحی پرتردد شهری در برخی ساعات محلی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر فردا تا عصر روز جمعه (8 دی) با گذر یک سامانه بارشی از شمال کشور در سطح استان افزایش ابر و سرعت وزش باد، بهبود نسبی کیفیت هوا و در نیمه شمالی گاهی بارش پراکنده و ارتفاعات به ویژه ارتفاعات شمال شرقی بارش پراکنده برف دور از انتظار نیست.

از جمعه شب تا اواسط هفته آینده با استقرار هوای پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه و به دنبال آن انباشت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در تهران از عصر فردا/ کاهش دما تا شنبه

بارش باران در تهران از عصر فردا/ کاهش دما تا شنبه