مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 15:352023-12-31دانش

جذب 10 نفر از نخبگان در سازمان انتقال خون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود امیدوار روز یکشنبه افزود: افرادی که طبق معیار های بنیاد ملی نخبگان بر اساس توانمندی های علمی و عملی در رشته های مرتبط انتخاب شده بودند و ظرفیت استخدامی آن ها به تایید سازمان اداری و استخدامی رسیده بود به وزارت .

- مدیرکل منابع انسانی سازمان انتقال خون اعلام کرد: 10 نفر از نخبگان که برای استخدام در این سازمان اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب در حال حاضر دوره آموزشی و آمادگی برای جذب را پشت سر می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود امیدوار روز یکشنبه افزود: افرادی که طبق معیار های بنیاد ملی نخبگان بر اساس توانمندی های علمی و عملی در رشته های مرتبط انتخاب شده بودند و ظرفیت استخدامی آن ها به تایید سازمان اداری و استخدامی رسیده بود به وزارت بهداشت و سازمان انتقال خون معرفی شدند.

وی یادآور شد: طرح جذب نیروی انسانی نخبه و مستعد برتر در دستگان های اجرایی که اولین دوره اجرای خود را پشت سر می گذارد، برای بهره گیری هرچه بیشتر از ظرفیت استعداد های برتر و نخبگان جوان در سراسر کشور به اجرا در آمده است و 10 نفر از نخبگان که برای استخدام در سازمان انتقال خون اعلام آمادگی کرده بودند، پس از گذراندن مصاحبه تخصصی و کسب امتیاز مناسب اکنون دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 10 نفر از نخبگان در سازمان انتقال خون

جذب 10 نفر از نخبگان در سازمان انتقال خون