مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 14:252023-12-30سياسي

دریادار کاویانی: ثمره تلاش های سردار سلیمانی پایان هژمونی آمریکا در منطقه است


جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد: شهید سلیمانی تمام فکر و ذکر خود را معطوف به دشمنان اسلام کرده بود که ثمره آن پایان هژمونی آمریکا در منطقه بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر دریادار حمزه علی کاویانی جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش در همایش گوهرهای فاطمی و در جمع کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به برنامه پوشالی ایادی غرب برای جمهوری اسلامی ایران گفت: ایادی غرب اعتقاد داشتند که بروز اغتشاش، درخت تنومند جمهوری اسلامی را متزلزل خواهد کرد و نظام جمهوری اسلامی با این برنامه ساقط خواهد شد.

سپس با حمله نظامی نسبت به اشغال سرزمین اقدام نمایند که با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور مردم، این فتنه هم نقش بر آب شد.

وی در ادامه با اشاره به نقش پر رنگ شهید سردار سلیمانی خاطرنشان ساخت: شهادت سردار سلیمانی در دفاع از ولایت و حمایت از مردم مظلوم بوده است.

نورانی ترین و والاترین جایگاه روی زمین ایران اسلامی است.

انقلابی که مردانی را به انقلاب و اسلام معرفی کرده که با شهدای غزوات صدر اسلام برابری می کنند، شهیدانی همچون صیاد شیرازی ، سردار سلیمانی.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: شهید سلیمانی تمام فکر و ذکر خود را معطوف به دشمنان اسلام کرده بود که ثمره آن پایان هژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریادار کاویانی: ثمره تلاش های سردار سلیمانی پایان هژمونی آمریکا در منطقه است

دریادار کاویانی: ثمره تلاش های سردار سلیمانی پایان هژمونی آمریکا در منطقه است