مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:002024-01-13سياسي

آغاز ثبت نام نمایشگاه «رسانه های ایران» از فردا + ویدیو


معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که فراخوان ثبت نام بیست و چهارمین نمایشگاه «رسانه های ایران» از یکشنبه - 24 دی ماه آغاز می شود.

- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد که فراخوان ثبت نام بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران از یکشنبه - 24 دی ماه آغاز می شود.

فرشاد مهدی پور- معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره جزییات تکمیلی برگزاری نمایشگاه رسانه های ایران که 23 تا 28 بهمن ماه برگزار خواهد شد، به ایسنا گفت: در هفته آخر بهمن ماه با مشارکت همکاران رسانه ای، بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران در مجموعه مصلی تهران برگزار می شود.

مهدی پور در پاسخ به این پرسش که این نمایشگاه، شامل کدام رسانه ها خواهند بود، توضیح داد: فراخوان ثبت نام نمایشگاه یکشنبه - 24 دی ماه منتشر و ثبت نام آغاز می شود.

از گروه های مختلفی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده است.

دوستان رسانه ای اعم از روزنامه ها، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری، فصلنامه ها و نشریات مثل همیشه در این رویداد حضور خواهند داشت.

همچنین از کانال ها، سکوها و سامانه های خبری نوظهور هم دعوت کرده ایم.

همچنین شرکت های دانش بنیان، تولید محتوا و تحلیل داده که در حوزه رسانه فعالیت می کنند و بخش هایی که به صورت جدی در حوزه اقتصاد رسانه فعال هستند، مثل بخش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام نمایشگاه «رسانه های ایران» از فردا + ویدیو

آغاز ثبت نام نمایشگاه «رسانه های ایران» از فردا + ویدیو