مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 17:402024-01-16اجتماعي

ساماندهی زباله گاه نیشابور


همزمان با هفته پاک عملیات ساماندهی زباله گاه فعلی نیشابور توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیشابور آغاز شد.

- محمد مهدی نوربخش در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: از حدود 30 سال گذشته که حاشیه کال شور به عنوان زباله گاه موقت نیشابور معرفی شده است تا به امروز دفن زباله در زباله گاه بدون رعایت استانداردها و ضوابط زیست محیطی انجام می شود .

به همین خاطر مدت هاست که دفن زباله ها به صورت ناقص و نیز خودسوزی زباله ها با انتشار بوی نامطبوع و دود حاصل از خودسوزی زباله ها، نارضایتی ساکنین روستاهای اطراف به ویژه شهروندان شهر عشق آباد شهرستان میان جلگه شده است.

ضمن اینکه در مقاطعی که جهت وزش باد غالب به سمت شهرنیشابور است انتشار دود حاصل ازسوختن زباله ها آلودگی هوای شهر را در پی دارد .

رییس اداره محیط زیست نیشابور افزود: نارضایتی شهروندان عشق آباد شهرستان میان جلگه از شرایط نامطلوب زباله گاه فعلی در حاشیه کال شور و همجوار با تصفیه خانه فاضلاب شهری در دستور کار کارگروه مدیریت پسماند شهرستان میان جلگه قرار گرفت و عملیات اجرایی ساماندهی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری نیشابور با انتقال ادوات و ماشین آلات مورد نیاز آغاز شد، که در این پروسه زباله هایی که به صورت ناقص دفن شده بود، با انتقال خاک بصورت کامل پوشش داده شودک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی زباله گاه نیشابور

ساماندهی زباله گاه نیشابور