مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 دی 1402 ساعت 13:162024-01-17سياسي

بازدید 94 هزار نفر از مناطق عملیاتی ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، حسن بهرام نیا استاندار ایلام ظهر چهارشنبه 27 دی ماه در جلسه قرارگاه هماهنگی و پشتیبانی راهیان نور استان که با حضور فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: رهبر فرزانه انقلاب، راهیان نور را یک فناوری عنوان کردند که به عنوان یک ثروت عظیم و معدن طلای دوران دفاع مقدس شناخته می شوند، لذا بیانات معظم له، حجت را بر همگان تمام کرد.

وی افزود: باید از این ظرفیت در راستای آگاهی بخشی به نسل جوان و بیمه نمودن نسل آتی، نهایت استفاده را کرد، دشمن نه تنها چنین ظرفیتی ندارد بلکه به دنبال ایجاد ظرفیت های مصنوعی است، در حالی که ما از ظرفیت هایی برخوردار هستیم که انسان ساز است .

استاندار ایلام ادامه داد: در راستای تقویت این ظرفیت ها و در قالب اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت،  نهایت اهتمام برگزاری این اردوها را هم از نظر مادی و هم معنوی داشته باشیم.

  بهرام نیا خاطرنشان کرد: با کمک دولت، توسعه و تکمیل زیرساخت های یادمان های استان به صورت راهبردی در دستور کار قرار دارد تا زمینه زیارت با معرفت برای دانشجویان، دانش آموزان و سایر اقشار مردم فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید 94 هزار نفر از مناطق عملیاتی ایلام

بازدید 94 هزار نفر از مناطق عملیاتی ایلام