مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 11:222024-01-02اقتصادي

عضویت 42 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ایلام


مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر ایلام گفت: 42 هزار نفر از کل جامعه هدف تعیین شده در استان، عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر هستند.

- محمد قیصرزاده مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام، صبح سه شنبه 12 دی ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: بیمه تخصیصی استان در سال جاری 3 هزار و 338 نفر در نظر گرفته شده است که خوشبختانه 84 درصد آن محقق شده است.

  مدیر صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر به جامعه هدف اشاره و ادامه داد: ساکنین شهرهای زیر 20 هزار نفر، شاغلین صنایع دستی و گردشگری، رانندگان حمل و نقل و بار و مسافر، زنان سرپرست خانواده، کشاورزان غیرساکن داوطلبین و امدادگران هلال احمر و دانشجویان که فاقد پوشش بیمه ای هستند می توانند عضو صندوق شوند.

  قیصرزاده خاطرنشان کرد: از طریق 24 دفتر کارگزاری که در سطح استان هستند ثبت نام جهت برخورداری از کمک 70 درصدی دولت و خدمات صندوق صورت می گیرد.

  وی اظهار داشت: خدمات صندوق شامل بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری فوت به بازماندگان و نقل و انتقال سوابق بیمه ای است و افراد فاقد بیمه که سن آنها بین 18 تا 50 سال است می توانند عضو صندوق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 42 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ایلام

عضویت 42 هزار نفر در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان ایلام