مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 17:202024-01-10سياسي

لازمه داشتن ایران قوی، برگزای انتخابات پر شور است


جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه، اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم منوط به مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که دشمنان به دنبال ناامید سازی بوده و هستند.

- ایسنا/مازندران جانشین فرمانده سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه، اگر بخواهیم ایران قوی داشته باشیم منوط به مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که دشمنان به دنبال ناامید سازی بوده و هستند.

سردار احمد برسلانی در نخستین رویداد رسانه ای جام امید که در محل شهرک صنعتی شهید مصطفی خمینی ساری برگزار شد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم تکلیف سنگینی در انتخابات آتی دارند، اظهار کرد: آنچه در انتخابات آتی رقم خواهد خورد دو نگاه حاکم است، یک، نگاه غرب گرا است که تمام امیدشان به سمت کشورهای غربی ست؛ دوم، نگاه انقلابی، ولایی و جهادی است که نگاه شان به سمت داخل کشور است.

وی با اظهار اینکه هر جایی اطاعت پذیری محض از ولایت فقیه بوده در اوج قدرت قرار گرفتیم، افزود: بطوریکه در زمینه تولیدات دفاعی بسیاری از کشورها به فناوری های ما نیاز پیدا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لازمه داشتن ایران قوی، برگزای انتخابات پر شور است

لازمه داشتن ایران قوی، برگزای انتخابات پر شور است