مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 دی 1402 ساعت 17:302023-12-26سياسي

یادبود جانباختگان زلزله بم برگزار شد


مراسم گرامیداشت بیستمین سالگرد زلزله بم در بهشت زهرا بم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بم، مراسم یادبود جانباختگان زلزله بم عصر امروز با حضور مسؤولان استانی و شهرستان در بهشت زهرای این شهر برگزار شد.

حجت السلام دانشی امام جمعه بم در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد جانباختگان زلزله بم و شهدای مقاومت اظهار کرد: بیست سال از زلزله می گذرد و خاطرات زلزله بم باید ثبت شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2هزار کوچه خاکی در بم هنوز مانده و عزم ملی را می طلبد چون حل مشکلات از توان شهرستان خارج است، افزود: امیدواریم در آینده نزدیک مشکل عمران شهری بم برطرف شود.

حجت السلام غضنفرآبادی نماینده مردم شرق کرمان در مجلس نیز گفت: مردم بم قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند و بم زیبا و مستحکم ساخته شده است.

وی بیان داشت: امروز بم تنها نیست و خواسته ها و مطالبات شهر بم باید انجام شود.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان نیز در این مراسم بیان کرد: بم علیرغم آن اتفاق بزرگ، از دل ویرانه ها سر بلند کرد و دوباره بر پا شد و باز سازی شد و این شهرستان ظرفیت خوبی در کشاورزی و صنعت دارد.

60 هزار خانه ناپایدار در کشور جمع شد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی نیز اظهار داشت: فرزندان بم به عنوان سفیران مقاوم سازی مسکن در سراسر کشور در 105 شهر حضور پیدا کردند و پی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادبود جانباختگان زلزله بم برگزار شد

یادبود جانباختگان زلزله بم برگزار شد