مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 17:302024-01-12سياسي

نسبت به سوداگران اقتصادی باید سخت گیری کنند نه مددجویان کمیته امداد!


سوداگران بازار مسکن و طلا و ارز دست به هر اقدامی می زنند آن وقت به یک مددجو که به دنبال تامین آینده خانواده و فرزندان خود است سختگیری می شود و یارانه معیشتی او قطع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از چاروسا، حجت الاسلام علی حیدر حیدرخواه در خطبه های نماز جمعه شهر قلعه رییسی با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: بیانات مهمی درباره قدرت نقش آفرینی مردم در حوادث بزرگ بیان فرمودند مثل نقش امروز مردم مقاوم غزه و حادثه 19 دی سال 56 قم که به مراتب بالاتر بود چون سرآغاز جریانی شدند که باعث شد یک رژیم وابسته مستکبر ظالم مسلط بر کشور را در طول یکسال سرنگون کند در مورد اعجاز حضور مردم در صحنه که درس بزرگ امام راحل بود فرمودند تکیه به توده مردم، درس امیرالمومنین علیه السلام به ما هست که در فرمان خودش به مالک اشتر فرمود وانما عماد الدین و جماع المسلمین والعده للاعدا، العامهُ من الامه در جامعه اسلامی تکیه گاه اسلام کیست؟ امت، بدنه مردم، ذخیره در برابر دشمن چه کسانی هستند؟.

وی گفت: مطالبات مهم رهبری معظم انقلاب؛ آوردن مردم به صحنه با جهت دهی دقیق و توان بخشی معرفتی برای ترجیح هدف های اصلی بر فرعی و دست دوم  مثل؛ حاکمیت اسلام، عزت ملی، صلاح کامل ملت ایران، اعتلای ملت ایران، مقابله با استکبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به سوداگران اقتصادی باید سخت گیری کنند نه مددجویان کمیته امداد!

نسبت به سوداگران اقتصادی باید سخت گیری کنند نه مددجویان کمیته امداد!