مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 20:252024-01-14سياسي

عدم پاییندی به اعتقادات موجب تزلزل بنیاد خانواده خواهد شد


مدیر حوزه علمیه امام صادق بیجار گفت: زوجین باید به اعتقادات پایبند باشند چرا که عدم پایبندی به اعتقادات موجب متزلزل شدن بنیان بسیاری از خانواده ها شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، خلیل علم الهدی امروز در مراسم اهدا جهیزیه به نوعروسان در سالن شهید رحمانی بیجار با بیان اینکه ازدواج از نعمات خداوند است، یکی از آیات و نشانه های خدا برای بندگانش را بحث خانه و خانواده عنوان کرد.

   وی افزود: در اهمیت جایگاه خانواده همین بس که اگر بحث ازدواج و تشکیل خانواده نباشد جامعه ای شکل نخواهد گرفت و در صورت شکل گیری جامعه نیز شاهد هیچ مهر و محبتی در آن جامعه نخواهیم بود.

مدیر حوزه علیمه امام صادق بیجار ادامه داد: تشکیل خانواده شروع یک مسوولیت و راه پرپیج و خم و آینده ساز برای یک فرد و جامعه است.

  علم الهدی به حقوق و وظایف زوجین اشاره کرد و گفت: زوجین حقوق و وظایفی را که عهده دار هستند باید انجام دهند تا با تفاهم در کنار یکدیگر زندگی را سپری کنند.

  وی در ادامه بیان کرد: دقت در انتخاب همسر، شناخت زوجین از یکدیگر، ایمان و اعتقاد ، درایت و عقل ورزی، تفاهم اخلاقی عفت و پاکدامنی از مواردی است که زوجین باید به آن دقت کنند.

علم الهدی اذعان کرد: زوجین باید به اعتقادات پایبند باشند چرا که عدم پایبندی به اعتقادات موجب متزلزل شدن بنیان بسیاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پاییندی به اعتقادات موجب تزلزل بنیاد خانواده خواهد شد

عدم پاییندی به اعتقادات موجب تزلزل بنیاد خانواده خواهد شد