مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 دی 1402 ساعت 12:452023-12-28بين الملل

هزینه های میزبانی از گروهک منافقین برای آلبانی؛ این بار هکرهای «عدالت میهن»


گروه هکری« عدالت میهن» در تلگرام خود اعلام کرد که با حمله به شرکت مخابراتی One Albania بیش از دو پتا بایت (2هزار ترابایت) از داده های شبکه مخابراتی و شبکه های داخلی تمامی شرکت های مرتبط را حذف کرده و بزودی داده های مهمی را منتشر خواهد کرد.

- هزینه های میزبانی از گروهک منافقین برای آلبانی؛ این بار هکرهای عدالت میهن گروه هکری عدالت میهن در تلگرام خود اعلام کرد که با حمله به شرکت مخابراتی One Albania بیش از دو پتا بایت (2هزار ترابایت) از داده های شبکه مخابراتی و شبکه های داخلی تمامی شرکت های مرتبط را حذف کرده و بزودی داده های مهمی را منتشر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هکرهای عدالت میهن به شرکت تلفن وان آلبانی ، شرکت هواپیمایی ایر آلبانی و سایت پارلمان حمله کرده و آن را هک کردند که در نتیجه پارلمان آلبانی روز سه شنبه فعالیت خود را متوقف کرد.

bold news در گزارش خود از این حمله آورده است: عدالت میهن در پیام خود چند عکس ارسال کردند که در آن ایلیر متا، مونیکا کریمادی، گریدا دوما، ادی پالوکا و ادموند اسپاهو با مریم رجوی، سرکرده گروه منافقین عکس گرفته اند، کنار این عکس ها نوشته شده: نتیجه راه نادرست نابودی است؛ هر گونه تماس و عکس با تروریست ها عواقب جبران ناپذیری برای شما به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های میزبانی از گروهک منافقین برای آلبانی؛ این بار هکرهای «عدالت میهن»

هزینه های میزبانی از گروهک منافقین برای آلبانی؛ این بار هکرهای «عدالت میهن»