مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 11:452023-12-31حوادث

امدادرسانی به بیش از 6 هزار حادثه دیده توسط هلال احمر خوزستان


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: 146 عملیات امدادرسانی برای کمک به 6 هزار و 147 نفر حادثه دیده در سه ماه اخیر انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امیرعباس نجفی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فصل پاییز پر حادثه در استان اظهار کرد: 117 نفر در حوادث و سوانح مختلف طی سه ماه اخیر توسط امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

وی در ادامه بیان کرد: 146 عملیات امدادرسانی برای کمک به 6 هزار و 147 نفر حادثه دیده در سه ماه اخیر انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد: یک هزار و 140 نیروی عملیاتی در قالب 312 تیم امداد و نجات با به کارگیری 156 دستگاه آمبولانس در عملیات ها حضور داشتند.

نجفی عنوان کرد: همچنین 27 خودروی گرفتارشده در برف و کولاک منطقه تاراز شهرستان اندیکا در مدت ذکر شده رهاسازی شدند و 190 نفر نیز توسط عوامل امدادی اسکان اضطراری شدند.

وی با اشاره به عملیات های امدادی صورت گرفته در فصل پاییز امسال گفت: 146 عملیات امدادی در حوادث مختلف سیلاب، برف و کولاک، آبگرفتگی، کوهستان، جاده ای، زلزله و آتش سوزی انجام شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان اضافه کرد: طرح امداد و نجات زمستانه هلال احمر استان آغاز شده و تمام امدادگران و نجاتگران در پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی به بیش از 6 هزار حادثه دیده توسط هلال احمر خوزستان

امدادرسانی به بیش از 6 هزار حادثه دیده توسط هلال احمر خوزستان