مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 08:252024-01-12اقتصادي

ثبت شرکت ها الکترونیکی می شود


مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری کشور گفت: باید به سرعت به سمت الکترونیکی شدن تمامی فرآیندها برویم، با الکترونیکی شدن و هوشمندسازی ثبت شرکت ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل ثبت اسناد و املاک استان اصفهان، ابوالفضل نصیری، مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری کشور در جلسه هم اندیشی فعالین اقتصادی و سازمانهای مردم نهاد استان اصفهان اظهارداشت: پنج فرایند ثبت شرکت ها از تیرماه الکترونیکی شده است، راه اندازی امضای الکترونیک اسناد تأسیس و تغییرات شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری و پرداخت الکترونیکی حق الثبت اشخاص حقوقی یکی از این فعالیت هاست که در شناسایی شرکت های صوری بسیار مؤثر خواهد بود.

وی افزود: در ابتدا مشکلات زیادی بخصوص در پنج استان کشور از جمله اصفهان داشتیم ولی هم اکنون امضای الکترونیک در اصفهان در ماه های مهر، آبان و آذر بیش از 99 درصد اجرایی شده است.

نصیری با اشاره به اتلاف وقت و هزینه بر بودن فرآیندهای سنتی گفت: در روش الکترونیکی پست از چرخه فعلی حذف می شود، این کار علاوه بر کاهش هزینه، در وقت هم صرفه جویی خواهد کرد.

مدیرکل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیرتجاری کشور از صدور شناسنامه با هولوگرام برای هر شرکت خبر داد و افزود: فرآیند نقل و انتقال مالیاتی از 26 دی ماه بصورت الکترونیکی شده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شرکت ها الکترونیکی می شود

ثبت شرکت ها الکترونیکی می شود