مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 12:452024-01-11سياسي

صلح و سازش در 50 فقره پرونده در شهرستان دیر


فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: از ابتدای سال تاکنون 50 فقره پرونده قضایی با همت بلند کانون بسیج حقوقدانان شهرستان دیر حل و فصل شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی نیا فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در یک گام مهم به سوی ترویج عدالت و حل و فصل آرام دعاوی حقوقی، بسیج حقوقدانان شهرستان دیر با همت بلند خود و با همکاری صلح یاران، از ابتدای سال تاکنون موفقیت در 50 پرونده قضایی به راه حل های صلح آمیز و سازشی دست یافتند.

 وی افزود: این پرونده ها نمونه هایی هستند که با مشارکت فعال طرفین و با بهره گیری از تخصص حقوقدانان، توانسته ایم به سرعت و به نحوی کارآمد به راه حل های منصفانه دست یابیم.

حسینی نیا ادامه داد: صلح و سازش در پرونده های زوجین، پرونده های دعاوی مالی، کمک به آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد و آموزش عمومی حقوق از جمله اقدامات این کانون در شهرستان است.

فرمانده سپاه شهرستان دیر در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایجاد گفت وگو و مذاکره برای افزایش تعداد پرونده های صلح و سازش، تصریح کرد: آگاهی افراد از مزایای حل و فصل مسائل به شیوه صلح آمیز، پله ای به سوی افزایش تعداد پرونده های موفق در این زمینه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صلح و سازش در 50 فقره پرونده در شهرستان دیر

صلح و سازش در 50 فقره پرونده در شهرستان دیر