مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 14:402024-01-03سياسي

پیشرفت و استقلال امروز کشور مرهون سردار سلیمانی و شهدای مقاومت است


رییس دیوان عالی کشور با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: بلاشک پیشرفت و استقلالی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، مرهون تلاش ها و مجاهدت های این مرد بزرگ و شهدای گرانقدری است که در جبهه مقاومت برای ایجاد امنیت جان خود را فدا کردند.

- رییس دیوان عالی کشور با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی تصریح کرد: بلاشک پیشرفت و استقلالی که امروز در کشور شاهد آن هستیم، مرهون تلاش ها و مجاهدت های این مرد بزرگ و شهدای گرانقدری است که در جبهه مقاومت برای ایجاد امنیت جان خود را فدا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دیوان عالی کشور، حجت الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری در مراسمی که به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سالن اجتماعات دیوان عالی کشور برگزار شد، اظهار کرد: میلاد یگانه یادگار پیامبر عظیم الشأن اسلام، صدیقه طاهره حضرت فاطمه زهرا (س) را به محضر فرزند گرانقدرش حضرت بقیه الله الاعظم و همه پیروان راه ولایت و امامت و شما عزیزان که در این محفل حضور پیدا کردید تبریک و تهنیت عرض می کنم.

وی ادامه داد: ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) مصادف با میلاد خجسته فرزند خلفش امام راحل می باشد که تحولی انقلابی را در جهان اسلام پایه گذاری نمود؛ یاد و خاطره امام راحل را گرامی می داریم و به روح پر فتوحش درود و صلوات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت و استقلال امروز کشور مرهون سردار سلیمانی و شهدای مقاومت است

پیشرفت و استقلال امروز کشور مرهون سردار سلیمانی و شهدای مقاومت است