مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 دی 1402 ساعت 19:502024-01-06پزشكي

فعالیت دو میلیون و 800 هزار داوطلب هلال احمر شناسنامه دار در کشور


معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: در حال حاضر دو میلیون و 800 هزار داوطلب هلال احمر شناسنامه دار در کشور فعالیت می کنند.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر کشور گفت: در حال حاضر دو میلیون و 800 هزار داوطلب هلال احمر شناسنامه دار در کشور فعالیت می کنند.

پیمان نامدار امروز، 16 دی ماه در آیین افتتاح مرکز استانی شبکه ملی پیشگیری کنترل و درمان سرطان بانوان خراسان شمالی که با همکاری جهاد دانشگاهی و جمعیت هلال احمر استان راه اندازی شده است، افزود: سه میلیون خدمات حمایتی در مناطق محروم و کم برخوردار انجام شده که توسط این افراد صورت گرفته است.

وی ادامه داد: 102 سال از قدمت هلال احمر می گذرد و هدف از فعالیت های هلال احمر کاهش آلام بشریت است و بزرگترین سرمایه ما، اعتماد اجتماعی است.

نامدار بیان کرد: در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی برای جمعیت هلال احمر افتاده است و ارائه سه میلیون خدمات حمایتی در مناطق کم برخوردار حاصل این اتفاق است.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان هدفمان دیپلماسی سلامت است.

وی تاکیدکرد: خراسان شمالی استانی بسیار غنی و فرهنگی و البته محروم است و این تعهد را داریم که در افزایش خدمات هلال احمر در این منطقه تلاش کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت دو میلیون و 800 هزار داوطلب هلال احمر شناسنامه دار در کشور

فعالیت دو میلیون و 800 هزار داوطلب هلال احمر شناسنامه دار در کشور